VÅRA MÅL!

Hej!
Vi tänkte att vi kort och gott skulle presentera våra mål med vår träning inför Toughest, tillsammans med ett par med ett par bilder som visar vår dagsform. Nu kör vi igång!
 
Jennifer:
Träning har varit en del av min vardag ett ganska bra tag nu, men det är lätt att känna att man kör fast och att ingenting händer. Därför kunde Toughest inte kommit lägligare. Mitt mål med träningen inför Toughest är att bli starkare och snabbare. Jag behöver bli betydligt starkare, framförallt i överkroppen, jag vill klara min egen kroppsvikt. Sen behöver jag även förbättra min kondition. Jag måste sluta slarva med maten, äta oftare och lite sundare, för att orka mer. Men träning och kost ska vara kul, och jag kommer absolut att unna och götta emellanåt!
 
Emelie:
Jag har länge saknat att utmana mig själv och att riktigt brinna för något. Jag saknar även gemenskap och sammanhållning. Det är i huvudsak därför jag vill vidta mig utmaningen att klara Toughest! Sen att man kommer få en snygg kropp på köpet är givetvis en motivationsfaktor. Jag kommer fokusera mer på konditionsträning och smidighet. Jag vill bli lite lättare och lite rörligare. Jag kommer lägga om kosten en aning och "fuska" lite mindre. Men sommaren är snart här och partyglad som jag är så kommer det givetvis finnas undantag. Jag är superpeppad!
 
Evelina:
Jag älskar att träna och ta ut mig själv till max men det är svårt att ihålla träningen på en hög nivå när man inte har ett mål eller likasinnade omkring sig. Nu har jag äntligen både ett mål och två ladies som vill lika mycket som jag och vi har en tuff utmaning med våran satsning inför Toughest! Jag ser träning som en del i vardagen och det är viktigt för mig att hålla det på en rolig men samtidigt utmanande nivå. Inför Toughest har jag satt upp ett mål att bli något lättare och samtidigt bli starkare och smidigare. Min tuffaste uppgift i detta målet blir att minska min nu så stora söta tand och hålla en sund diet. Självklart som mina två kompanjoner i det här så kommer jag fortfarande ha kul och självklart unna mig en del gott på vägen!
 
 
amanda

as bra blogg! ni ska få en länk på min blogg!:) i menyn :) inspirerande

Svar: Tack Amanda! Du kör på bra med ser vi, keep up the good work :)
TrippleStrength

2014-04-04 @ 23:47:34
URL: http://sleepworkoutandeat.blogg.se
Tessie

Inspererande blogg! Bra jobbat :)

2014-04-11 @ 00:44:39
URL: http://ragdollie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback